A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Парутинський ліцей
Куцурубської сільської ради Миколаївського району Миколаївської області

2020-2021 навчальний рік

Самооцінювання якості освітньої діяльності Парутинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Куцурубської сільської ради об'єднаної територіальної громади Очаківського району Миколаївської області

Напрям оцінювання

Рівні оцінювання

Опис досягнень закладу освіти і потреб у вдосконаленні освітньої діяльності та внутрішньої системи забезпечення

якості освіти та рівні оцінювання за вимогами

 

 

1.Високий

2.Достатній

3.Вимагає покращення

4.Низький

І. Освітнє середовище закладу освіти

1.1. Забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці

 

+

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.1.Приміщення  і територія закладу освіти є безпечне та комфортне середовище.

-  Територія і приміщення закладу освіти сучасні, чисті, охайні,естетично оформлені,встановлено енергозберігаюче освітлення, територія закладу огорожена, для стороннього автотранспорту доступу немає, для проїзду спецтранспорту працюють два заїзди.

Майданчики для учнів облаштовані ігровими спорудами та спортивним інвентарем.

        Перевірка майданчиків проводиться 2 рази на рік. Результати перевірки фіксуються відповідними актами.

         В наявності стоянка для велосипедного транспорту для здобувачів освіти та працівників закладу.

         Територія закладу достатньо озеленена, облаштовано 3 клумби. Зелені насадження розміщені на території закладу не заважають проникненню світла в приміщення.

         На території закладу освіти проводиться своєчасне очищення від сухого листя і трави, косіння трави, обрізання гілок дерев та кущів, очищення пішохідних доріжок, заїздів, майданчиків від снігу та криги.

1.1.2.Заклад освіти забезпечений навчальними та іншими приміщеннями з відповідним обладнанням, що необхідні для реалізації освітньої програми.

      -  Заклад освіти - це двоповерхова будівля, де знаходяться 1-11 класи. На вході до рекреації 1-4 класів встановлений пандус.

         У закладі освіти навчається 240 здобувачів освіти, а проектна потужність закладу - 350. 14 навчальних кабінетів, майстерня, бібліотека, актова зала,  спортивна зала, тренажерна зала - це все, чим користуються наші учні.

         У  закладі проведено швидкісний Інтернет.

Кабінети початкової школи  забезпечені меблями в повному обсязі, парти підібрані відповідно віковим нормам і помарковані. У 1-3 класах меблі мобільні, з можливістю регулювання висоти.     Шафи надійно закріплені і не несуть загрози життю і здоров'ю учнів.

      Коридори початкової школи не нагромаджені, не мають небезпечних предметів, оформлені згідно вікових категорій.

      Облаштування приміщень закладу відповідає санітарним нормам . Підлога в класах бетонна, покрита ліноліумом. Меблі навчальних кабінетів відповідають віку здобувачів освіти.

      Навчальні кабінети та класні кімнати відповідають санітарно-гігієнічним нормам , вимогам охорони праці та безпеки життєдіяльності.   Кабінети фізики, англійської мови, хімії та інформатики забезпечені мультимедійними дошками, всі інші класи та кабінети підключені до  інтернет-мережі  та забезпечені телевізорами.

      Кабінет хімії забезпечений необхідним обладнанням для проведення лабораторних і практичних робіт. Спортивна зала після ремонту забезпечена 100% спортивним інвентарем.

1.1.3. Охорона праці та безпека життєдіяльності.

       - Здобувачі освіти та працівники закладу обізнані з вимогами  охорони праці, безпеки життєдіяльності, правилами поведінки в умовах надзвичайної ситуації та дотримуються їх.

       У закладі проводяться навчання, інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності  відповідно наказу Міністерства освіти і науки України від 26.12.2017 № 1669 " Про затвердження Положення про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти"

       У закладі наявне занулення та заземлення електрообладнання. На даний період проводиться тендер на становлення системи пожежного захисту. На кожному поверсі наявні Плани евакуації на випадок надзвичайної ситуації та наявні вогнегасники.

       Учасники освітнього процесу систематично інструктуються на початку навчального року, перед канікулами, перед проведенням свят,екскурсій, надзвичайних ситуацій( ожеледиця, льодостав, гроза, град, туман, спалахи інфекційних хвороб), про що свідчать записи в Класних журналах та журналах Інструктажів.

       Питання безпеки життєдіяльності дитини постійно розглядається під час годин спілкування, індивідуальних бесід, на уроках основ здоров'я, тренінгів , під час організації та проведення Тижнів безпеки( 2 рази на рік)

       Учителі - предметники проводять інструтажі згідно програми навчальних предметів та специфіки свого предмету.

       На початку навчального року  майстерні, кабінети фізики, хімії, інформатики, спортивна зала, їдальня обстежуються  на предмет безпечного перебування та навчання здобувачів освіти та учителів, про що складаються відповідні акти.

    На початку кожного навчального року перевіряється все фізкультурне обладнання, справність інвентарю та меблів, неушкодженість покриття спортивних та ігрових майданчиків, про що складається відповідний акт. У майстернях, кабінетах фізики, хімії,  інформатики, спортивній залі та їдальні наявні інструкції з правил безпечного перебування у даному приміщенні, яка затверджена директором закладу на початку навчального року. Інструкції знаходяться  на видному місці і доступні для учасників навчального процесу.

1.1.4. У закладі освіти створюються умови для харчування здобувачів освіти та працівників.

  Харчування учнів 1-4 класів та дітей з малозабезпечених сімей , дітей-сиріт та дітей, що знаходяться під опікою  здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету з розрахунку 15 грн. на день за дитину ; учні 5-11 класів харчуються за батьківські кошти ( 16 грн в день) .

     У закладі створені умови для здорового, якісного харчування :

  • належний матеріально-технічний стан харчоблоку та їдальні ;
  • дотримання санітарно-гігієнічних вимог у приміщеннях, де готується їжа .

      Заклад створює належні умови для харчування та докладає максимум зусиль , щоб діти харчувалися ( протягом навчального року харчувалось 173 дитини).

      Їдальня оснащена новими електроплитами, електросковорідкою, вентиляційною системою та бойлерами. Всі цехи забезпечені водопостачанням , новими столами та мийками. Кількість кухонного та столового посуду достатня.

 1.1.5.Комп'ютерне забезпечення.

     У закладі встановлено 1 комп'ютерний клас, в якому  обладнано 15 робочих місць . В кожному навчальному кабінеті створено умови для доступу до інтернет-мережі. Вчителі та учні закладу в своїй роботі дотримуються правил користування  мережею Інтернет.

     З метою попередження виникнення кібербулінгу в закладі проводились :

  • заняття з класними керівниками та вчителем інформатики " Булінг та кібербулінг, як порушення прав дитини" , інформаційно - тренінгові заняття з кібербулінгу на теми :              "Кібербулінг : як діяти, щоб не стати його жертвою", "Булінг та кібербулінг - це реальна проблема сьогодення". Щороку в лютому місяці відзначажться День безпечного Інтернету, під час якого в закладі проводяться заходи по приверненню уваги учнів до питань безпеки в Інтернеті. З цією метою було випущено інформаційні бюлетені, проведено відеопрезентації щодо дотримання правил безпечного користування інтернет-ресурсами.

 

 

 

завантажити повну версію документу 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено